messinmyhead

Kraina Zgryźliwego Tetryka

So it begins…

Kim jestem:

Jestem człowiekiem, który nigdy nie uporządkowal bałaganu w swojej głowie.

Jestem małomówny, ale lubię się dzielić swoimi przemyśleniami.

Choćbym chciał nie potrafię się niczym przejmować dłużej niż dzień.

Jestem twórcą, piszę i rysuję. Mam sto pomysłów na godzinę, ale rzadko potrafię je skutecznie zrealizować z uwagi na wrodzonego lenia.

Byłbym najszczęśliwszą osobą pod słońcem gdyby wszyscy dali mi święty spokój i pozwolili mi do końca życia pisać swoje pierdółki i rysować obrazki.

Jestem niepoprawnym flegmatykiem, a obojętność to moje drugie imię.

Moją jedyną bronią przeciwko otaczającej mnie głupocie jest wyśmiewanie jej

Nie wstydzę się moich zainteresowań i tego co mi sprawia przyjemność

Jestem studentem prawa o wybitnie nieprawniczym umyśle, co nie znaczy, że nie lubię swojego kierunku.

To co sobie cenię najwyżej to święty spokoj i cudowna lekkość na umyśle wskazujące na to, że nic mnie nie goni.

Lubię:

-Książki Pratchetta i Gainmana
-Dobrą literaturę ogółem
-Tworzyć i czytać komiksy
-Piękno kobiecego ciała
-Dobry seks
-Filmy i seriale animowane (bardziej niż fabularne)
-Zabawki
-Wspominanie lat szczenięcych
-Gry video, głównie zręcznościowe
-Ironizować na praktycznie każdy temat
-Rysować
-Czekoladę
-Słodkie wino i ciemne piwo
-Polską i włoską kuchnię
-Dzieła Gigera i Beksińskiego
-Filmy Tima Burtona
-Lato
-Wczesną porę dnia
-Stare samochody
-Motocykle
-Koty
-Aromat cynamonu i goździków
-Lasy
-Każdą muzykę, która mi wpadnie w ucho i nie chce opuścić tego miejsca

Czego nie robię:

-Nie hejtuję nikogo i niczego
-Nie narzekam na politykow/lekarzy/policję/nauczycieli/Misia Kolargola
-Nie klikam „lubię to”
-Nie staram się wyjaśnić dlaczego jakiś fillm na YT dostał ileś tam minusow
-Nie wykłócam się na forach
-Nie stosuję przemocy słownej, ani fizycznej
-Nikomu niczego nie zazdroszczę, od nikogo niczego nie wymagam, ogromnie się cieszę, że świat nie zwraca na mnie uwagi.
-Nie wyznaję żadnej religii, ale nie jestem ateistą
-Nie manifestuję swojego przywiązania do kraju przez wywieszanie flag i robienie 1000 demotywatorów o husarii
-Nie piszę o sprawach poważnych
-Nie piszę serio
-Nie staram się nikomu imponować

Czego można się spodziewać na blogu:

-Recenzji książek, komiksów, filmów i gier
-Przemyśleń na tematy różne różnorakie
-Tekstów z cyklu „przenieśmy się w magiczny świat dzieciństwa”
-Włanoręcznych rysunków i krótkich komiksów

Aktualizacje poki co bedą się ukazywać nieregularnie, ale postaram się żeby tego miejsca nie przykrył kurz :- )

Single Post Navigation

Skomentuj

