messinmyhead

Kraina Zgryźliwego Tetryka

Krótka piłka #1

Dzisiejszym wpisem inaurguję całkowicie osobną kategorię na blogu, Krótką Piłkę. Cykl będzie się koncentrował na torpedowaniu w kilku słowach różnych „mądrości” rzucanych od czasu do czasu na te wszystkie Kwejki i inne rzeczy do przeglądania w robocie gdy szef nie patrzy. Wiecie, to wszystko z pod znaku romantycznych zdjęć na torach okraszonych komentarzem głębokim jak kałuża. A ludzie to lubią. Lajkują, przesyłają sobie, mówią „prawda, prawda!”. Znaczy przepraszam, teraz się przecież mówi „true story!” W końcu po albiońsku wszystko brzmi lepiej.

Ktoś mi objaśni przekaz tego?

Że niby idę przez życie z nosem na kwintę, zły, ponury i generalnie niefajny bo jestem hetero?

A ta czerń i biel za mną mają symbolizować moje pojmowanie świata mierzone w skrajnościach?  „Nie wmówicie nam, że białe jest białe, a czarne jest czarne”, cytując trzecią nabardziej znaną kaczkę zaraz po Donaldzie i Duffym?

Że niby jako homo rzygam radością na zmianę z tęczą, jako bi jestem przebojowy, a jako aseksualny pozytywnie nastawiony?

To dla mnie zbyt głębokie. Zachłysnąłem się mądrością tego obrazka. No ale to pewnie przez to, że głupi jestem bo wolę kobiety.

PS. Słówko do wszystkich, ktorzy nie rozpoznali by ironii choćby ta podeszła do nich i kopnęła w dupę. Nie jestem w żadnym wypadku uprzedzony do jakiejkolwiek mniejszości seksualnej. Uważam, że to każdego prywatna sprawa co, gdzie i w co wkłada i wyjmuje czynność ową symultanicznie powtarzając i dopóki jest z tym szczęśliwy i nie krzywdzi swym zachowaniem innych ma do tego pełne prawo. Wyznaję zasadę „żyj i pozwól żyć innym”. I właśnie w związku z tym śmiecham się z takich przekazów jak ten widoczny wyżej. Nie uważam heteroseksualizmu za coś nieciekawego, przykrego, czy czyniącego ze mnie buraka, bo to po prostu taki sam wybór życiowej drogi jak i te pięć pozostałych.

Amen.

Single Post Navigation

2 thoughts on “Krótka piłka #1

  1. Zwłaszcza, że aseksualność praktycznie nigdy nie jest wyborem, bo zwykle bierze się ze złej gospodarki hormonalnej albo traumy, które wywołują zanik popędu. I na pewno nie wygląda tak. Najlepszym zdjęciem aseksualności byłby biały miś z wyrwanymi guzikowymi oczami. 😀

Skomentuj

