messinmyhead

Kraina Zgryźliwego Tetryka

Z narodowcem nie pogadasz…

Oj dawno, dawno nie wstawiałem tutaj nic nowego. Czas wolny pożarła mi sesja, ale przyszedł wreszcie dogodny moment na reaktywację tego bloga. Od tej pory aktualizacje będą się odbywać w każdą niedzielę! Za tydzień powrót do spraw lekkich i przyjemnych, a dzisiaj mam ochotę na pośmianie się z kogoś 🙂

Ostatnio popularne zrobiło się następujące zjawisko. Na uniwersytecie ma mieć miejsce wykład osoby związanej z dawnymi kręgami partyjnymi, czy też generalnie poprzednim systemem. Środowisko tzw. patriotów czuje się w obowiązku przeszkodzić osobom zainteresowanym wydarzeniem poprzez stadionowe zachowanie na salach wykładowych. Miało to już miejsce w przypadku wykładów Michnika, czy prof. Środy. Teraz narodowe bydło zostało wpuszczone na spotkanie z prof. Zygmuntem Baumanem.

Gwoli ścisłości, nie interesowalem się nigdy czerwoną, białą, czy niebieską przeszłością konkretnych ludzi. Jeśli ktoś z nich ma rzeczywiście grzechy na sumieniu, nie neguję tego. Sprzeciwiam sie natomiast prowadzeniu dyskusji, o ile w ogóle można tutaj o dyskusji mówić, w taki a nie inny sposób. Panowie o wygolonych glacach prezentują tutaj postawę stada pawianów, które mówić nie umie więc się glośno drze. W komentarzach pozwoliłem sobie, wyjątkowo bo zazwyczaj unikam konfrontacji z takimi ludźmi, wyrazić swoją opinię na ten temat w której to wspomniałem o chamstwie na salonach oraz doszukiwaniu się wszędzie spisków komuchów, masonów, Żydów i Gumisiów. Liczyłem na kawałek flame’u, biorąc pod uwagę, że  90% komentujących pod filmikiem sprawia wrażenie jakby chciało zrobić w Polsce powtórkę z Kristallnacht. Zamiast tego… zawiodłem się. Usunęli mój komentarz 🙂 Słabo panowie, słabo. Unikacie dyskusji tak w realu jak i w internecie. Później napisałem kolejny. Jak na razie jeszcze żyje, ale chyba nieznane są jego dni i godziny.

Albowiem o takich sprawach trzeba rozmawiać, a nie krzyczeć o racji mojszej i najmojszej. Czemu nie pokrzyczą sobie chwilę , skoro już muszą, a później zechcą dać posłuchać wykładu osobom, które wyraziły na to chęć, następnie zadawać pytania i formułować kontrargumenty? Takie zachowanie jakie przedstawili nie zjedna im ludzi, pomijając kręgi roszczeniowo-kibolsko-zadymiarskie. Jestem przeciwny troglodyckim prowokacjom i zawsze będę wyrażał wobec takich inicjatyw pogardę jako człowiek szczęśliwy, prowadzącyspokojne życie i nie szukający nigdzie spisków i zamachów. Lubię być z dala od takich popisów jako człowiek spokojny, nie szukający w każdym na siłę zła absolutnego i nie żądający natychmiastowych linczów.

Single Post Navigation

Skomentuj

